خبرهای داغ:
سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: رهبر انقلاب با فرمان عملیات وعده صادق، زوال ابرقدرت ها را رقم زد و در تاریخ ملت ایران ماندگار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۹۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم افتتاح مخزن ۲۰۰ متر مکعبی روستای اروان شهرستان آوج بیان کرد: سپاه و بسیج به میدان آمده تا با استفاده از ظرفیت های خویش کمک دولت و ملت باشد. 

وی گفت: دشمنان را رصد می کنیم اگر خطایی بکنند محدود و اگر غلطی بکنند نامحدود با آنان برخورد می کنیم. ظرفیت بالای نیروهای جهادی و بسیجی دانش محور در طرح ها و پروژه های سپاه موجب عملکرد مناسب سپاه شده و سپاه برای محرومیت زدایی پر قدرت وارد میدان می شود و خادم ملت است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اجرای عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در برخورد با جنایت های اسرائیل غاصب تشریح کرد: سه ضلع سپاه، مردم و دولت مکمل یکدیگر هستند. هر آن چه که در عملیات وعده صادق اتفاق افتاد، اراده خداوند بود. بزرگی تصمیم رهبر انقلاب در تاریخ این ملت بی نظیر است و حمله وعده صادق دنیا را تنظیم کرد تا با زبان کرامت با ملت ایران سخن بگویند.

سردار رفیعی آتانی افزود: در آن شب عملیات، تحت امر ولی خدا پیچیده ترین و اخلاقی ترین جنگ دنیا اجرا شد و اثر آن پس از ۴۶ سال به رخ جهانیان کشیدید و امروز این پیام را که «اسراییل غده سرطانی است» به جهان صادر کردیم.

 وی در پایان گفت: همه توان خویش را به کار بگیریم تا در دولت انقلابی رفاه و آسایش برای مردم فراهم کنیم این امر با همکاری مردم، دولت و سپاه و بسیج امکانپذیر است.

 

انتهای /۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار